Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Δώστε μια δεύτερη ευκαιρία στα έπιπλα σας !

Αξίζει να μεταμορφώσετε ένα παλιό σας έπιπλο!

Πόσες φορές άραγε κοιτάτε κάποια από τα έπιπλα σας με μισό μάτι και απλά θέλετε να τα ξεφορτωθείτε γιατί δεν αντέχετε να τα βλέπετε άλλο ύστερα από τόσα χρόνια; και δικαιολογημένα θα έλεγα..κι εγώ το έχω πάθει..
Ύστερα έρχεται και μια δεύτερη σκέψη "μα έχω πληρώσει τόσα λεφτά για το συγκεκριμένο έπιπλο" είναι μαόνι, καρυδιά, οικογενειακό κομμάτι κλπ κλπ κλπ....
Σας έχω τη λύση λοιπόν... απλά μεταμορφώστε το. Δεν χρειάζεται πολύ σκέψη, μια απόφαση είναι. Άσε που δεν θα χρειαστεί να ξοδέψετε και μία περιουσία για την αγορά καινούριων επίπλων και φυσικά κατώτερης ποιότητας από τα ήδη υπάρχοντα γιατί όλοι λίγο πολύ ξέρουμε ότι για να αγοράσεις πλέον καλά και ποιοτικά έπιπλα πρέπει να τα πληρώσεις ακριβά.




Οπότε το όφελος από τη μεταμόρφωση είναι διπλό. Δοκιμασμένη ιδέα, και από εμένα προσφάτως, και πολύ επιτυχημένη θα έλεγα. Με λίγα χρήματα και πολύ φαντασία γίνονται θαύματα...
Η διαδικασία είναι απλή καθαρίζουμε το έπιπλο μας το τρίβουμε, το περνάμε με βελατούρα αν έχουμε αποφασίσει ότι θα αλλάξουμε το χρώμα του, το βάφουμε, το λουστράρουμε, αλλάζουμε ταπετσαρία αν πρόκειται για πολυθρόνα και...να σου το makeover...απλά πράγματα...






Καλό το καινούριο δε λέω..αλλά αυτές οι μεταμορφώσεις...είναι το κάτι άλλο...
Τί λέτε; θα αγοράσετε καινούρια έπιπλα η θα δώσετε μια δεύτερη ευκαιρία στα παλιά σας;

Δεν υπάρχουν σχόλια :